ABD’nin İran’a yeni saldırılar gerçekleştirdiği duyuruldu. İran medyası, Sirik kenti ve Keşm adası yakınlarında patlama sesleri duyulduğunu açıkladı.
Kaynak: NTV
ABD Merkez Komutanlığı (CENTCOM), İran‘ın Hürmüz Boğazı’ndaki gemi saldırılarına misilleme olarak yeni saldırılar gerçekleştirildiğini açıkladı.
İran medyası Keşm Adası ve Sirik kenti yakınlarından patlamalar olduğunu doğruladı. Keşm adasında bir yeşleşkeye, Sirik’te ise bir telekomünikasyon kulesine mühimmat isabet ettiği duruldu.
İran’ın Hürmüz Boğazı’ndan geçmeye çalışan bir kargo gemisine saldırı düzenlemesi üzerinde ABD dün de bir saldırı düzenlemişti.
BAHREYN VE KUVEYT’TE SİREN SESLERİ
İran Devrim Muhafızları ise ABD saldırılarının başarıyla savuşturulduğunu açıklarken, “Bölgedeki üs ve ABD ordusu noktaları hedef alınmaya başlandı.” denildi. Devrim Muhafızları ABD’ye yanıt olarak Kuveyt ve Bahreyn’de füze ve dron saldırısı başlattıklarıın duyurdu.
