Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası, öğretmenlerin 13 gündür devam ettiği açlık grevine son verildiğini açıkladı. Sendika tarafından yapılan açıklamada, “Arkadaşlarımızın, ailelerimizin hayatı ve yaşayabilecekleri olumsuz durumlar karşısında sorumlu davranıyor, kamuoyunun ve kamuoyunun temsiliyetini üstlenmiş aydın, akademisyen, sanatçı dostların çağrısına karşılık veriyor, Ankara’daki direnişimize ara veriyor, açlık grevimizi sonlandırıyoruz” denildi.

Kaynak: BBC


Bu haberin okunma sayısı:
0 views